instrukcja Sudoku

Wątki

Subiektywnie o medycynie

Temat: [Java] generator sudoku
Z całym szacunkiem ale ty masz tu błąd na błędzie w tym kodzie DOSŁOWNIE. Ten kod co podales nie nadaje sie w ogole do kompilacji bo to jest C# jak mniemam. Zacznijmy od podstaw:

Wyświetlanie tekstu w konsoli wygląda tak:
Console.WriteLine("sudoku : ");
a nie:
System.out.println("sudoku : ");

Tablice wielowymiarowe definiuje się raczej tak:
int[,] a = new int[n, m];
a nie:
int a[][] = new int[n][m];

Nie rozumiem po co, pod tym Twoim System.out dajesz kod w klamry [' { '] skoro niema tam żadnej instrukcji warunkowej, petli ani bynajmniej nie jest to nowa metoda. Po prostu piszesz dalej.

Ten kod to maslo maslane i sugeruje abys zaczal go od nowa, zrob sobie osobna procedure, ktora bedzie sprawdzac dany wiersz lub kolumne pod wzgledem powtarzajacych sie liczb. To jest prosty program, a ja jeszcze tylu petli zagniezdzonych nie widzialem :) PO CO Ci one, wystarcza dwie, jedna za kolumny (z indeksatorem o nazwie np.: "kol") druga za wiersze (indeksator - "wrs").

Wypelniasz pokolei kolumny i wiersze, za kazdym razem kiedy wylosujesz nowa liczbe z danego przedzialu, wywolujesz wczensiej napisana procedure sprawdzajaca czy nie powtarza sie ona w danej kolumnie i wierszu. Jesli nie, przypisujesz i "jedziesz" dalej.

Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=138758



Temat: DChoc Cafe Sudoku
Kolejna gra z serii Cafe już na Twoją komórkę. Masz wolną chwilę? Zagraj w jedną z najpopularniejszych gier logicznych na świecie - Sudoku! Nieskończona liczba puzzli umożliwia grę bez końca, a pięć poziomów trudności stanowi nie lada wyzwanie. Początkującym pomogą wbudowane instrukcje i podpowiedzi. Stwórz swoją postać i zaproś przyjaciół do kawiarenki. Grajcie przeciwko sobie lub połączcie siły, by zdobyć upgrade kawiarenki i zgarniajcie nagrody! Dzięki statystykom możesz śledzić wyniki i porównywać trofea z przyjaciółmi. Cafe Sudoku to ekscytujące funkcje następnej generacji, głębia gry, intuicyjny interfejs i wyrafinowana grafika. Gra w angielskiej wersji językowej.
Źródło: samsungcorby.pl/viewtopic.php?t=3622


Temat: Elektroniczny translator
Ale jestem baka! Mam taki sam, a na te rozmówki jeszcze nie wpadłam. Instrukcji nie czytałam, bo po co, za to co chwilę to urządzenie mnie zaskakuje. Różne tam są zabawne funkcje, z ciekawszych wodotrysków pod "Gakushuu" pozycja C to "Hyakunin isshu", może te wiersze deklamować albo śpiewać, albo sudoku, ale zapomniałam gdzie. Z przydatnych to pod "Seikatsu" pozycja F: "Mondaina Nihongo" - to jednak dodaje otuchy, gdy się wie, ze Japończycy też mają problemy z tym językiem:)
Źródło: nippun.aevi.pl/viewtopic.php?t=290


Temat: Gry Java 176x220 - Archiwum
" />Oto Lista Gier W Paczce:
Astraware Bzzz! v2.12 for Smartphone - (PLik .CAB)
Astraware Chuzzle for Smartphone - (Plik.exe)
Ball Rush Aqua v1.1 - (Plik.exe)
Caisses - (Wrzucić Na Karte)
Carmageddon - (Wrzucić Na Karte)
DoubleSkill - (Wrzucić Na Karte)
DragonBall v1.02 - (PLik .CAB)
Fishocopter - (PLik .CAB)
I Hate Guns - (PLik .CAB) i (Plik.exe)
Kevtris v.2.0 - (PLik .CAB)
KRally - (Wrzucić Na Karte)
Raging Thunder - (Wrzucić Na Karte)
Sensible Sudoku 2 - (Plik.exe)
Worms World Party for Smartphone - (Plik .exe)

Instrukcja w paczce
Link: http://www.speedyshare.com/606382444.html
Źródło: java4siemens.pl/viewtopic.php?t=2004


Temat: Wasze hobby
" />Głównie interesuję się komputerami. Znam się w jakimś stopniu na programowaniu w Turbo Pascal, C++ i Delphi. HTML znam, ale nie lubię go ponieważ nie ma instrukcji warunkowych w nim. Linux troszeczkę znam, nie chcę mi się bawić w te klocki. Lubię grać w szachy i różne gierki logiczne takie jak sudoku. Jestem studentem, ale nie pijącym za bardzo .
Źródło: forum.woox.pl/viewtopic.php?t=395


Temat: Sudoku - fajna gra
" />ale masz trudosc z instrukcja - musisz zrobic tak zeby w kazdej kolumnie, w kazdym poziomie i w kazdym pionie byly liczby od 1 do 9
a co do ciebie mateusz200414 to powidz mi na czym polega ta innosc pomiedzy tym sudoku a tym z gazetki dla kobiet

[ Dodano: Czw Lip 07, 2005 11:26 pm ]
sorki zaczalem pisac a jeszcze nie zaznajomilem sie z tamatem
PcHeLa5 - http://www.sudoku.prv.pl/ lub http://www.sudoku.blo.pl/
mateusz200414 - widzialme na pewnej stronce sudoku na 6x6 i 10x10 ale i tak anjpopularniesze jest 9x9



mateusz200414... TAK! Chodzi o to samo! :>
Cypis
Źródło: qlinkz.com/viewtopic.php?t=22161


Temat: RunUMD UMD Emulator v0.8c MOD
" />Tak! ktoś pomyślał i zrobił coś ciekawego ze znanych już loader-ów. Taki MOD pozwala na uruchomienie wielu gier z którymi MPHgameloader nie dawał sobie rady. MIX dotyczy UMD emulatora, DAX loadera i RUNUMD. Złączenie tych loader-ów pozwoliło na dopalenie gier typu:

007 Russia With Love
Breath of Fire 3
Championship Manager 2006
Derby Time
Go Sudoku (działa z tym PPF patch-em)
Gradius (ze zmianą położenia plików PRX w/ jednymi z orginalnego FIX-a)
Lemmings (działa z tym PPF patch-em)
Metal Gear Acid 2
Monster Kingdom Jewel Summoner
Naruto (razem z plikami PRX z gry wymagającej FW 2.5)
Pacman World 3
Pursuit Force USA
Street Figher 3
Tokobot
Untold Legends 2
Worms
Ys: The Ark


Instrukcję instalacji/uruchomienia tego MOD-a znajdziecie w pliku readme po polsku!
Nie dość, że loader uruchamia najnowsze gry to jeszcze potrafi uruchamiać pliki ISO skompresowane w formacie DAX! MOD do pobrania na SG w dziale:
downloads > PSP > Loaders
Źródło: forum.pspoland.pl/viewtopic.php?t=532


Temat: Multi czy nie multi?
Nawiązując do innego tematu, chciałbym poruszyć tą sprawę. Nie chcę się tu wymądrzać, a raczej przedstawić obserwacje zebrane podczas poszukiwań skrytek autorów bawiących się w geocaching od wielu lat.

Czytając niektóre wypowiedzi a także przeprowadzając rozmowy prywatne często dla ludzi jest oczywiste, że multi jest tylko wtedy, gdy jest jakiś pośredni pojemnik ze współrzędnymi do następnego albo jakąś częścią współrzędnych końcowych. Tym czasem z multi mamy tak samo do czynienia, gdy pośrednie etapy są wirtualne a zebrane tam informacje (np data na tablicy pamiątkowej, ilość liter pierwszego słowa, liczba latarni itp) służą do obliczenia współrzędnych do następnego albo końcowego etapu. Wytyczne z GC informują w ten sposób (fragment opisu zasad publikacji skrytek multi, przetłumaczony):

Skrytki offsetowe są odmianą skrytek multi. Oznacza sie je jako multi wybierając typ skrytki. Nie można ich zdobyć po prostu udając się pod wskazane współrzędne i znajdując skrytkę. Dla skrytek offsetowych współrzędne początkowe mogą wskazywać na obiekt zabytkowy, tablicę pamiątkową, czy reper, które byś chciał aby poszukujący skrytki odwiedził. W tym miejscu poszukiwacz ma za zadanie odczytać znajdujące się tam już wcześniej liczby lub informacje. Geocacher musi użyć zebrane w ten sposób informacje zgodnie z instrukcją w opisie skrytki aby kontynuować poszukiwania.

Można się spotkać czasem ze zdefiniowaniem takich skrytek jako puzzle, jednak ten typ znacznie częściej przypisuje się bardziej skomplikowanym zadaniom niż proste działania matematyczne - np rozwiązanie sudoku, skomplikowanych funkcji matematycznych, jakiegoś szyfru, znalezienie odpowiedzi na pytania ewentualnie wykonanie po drodze jakichś nietypowych czynności nie koniecznie związanych stricte z nawigacją satelitarną (np przejście prze obiekt podziemny na podstawie podanych wcześniej wskazówek). Generalnie puzzle to takie, których zaliczenie "z marszu" bez wczesniejszego przygotowania zwykle jest niemożliwe.

Nie jest jakimś błędem oznaczenie multi offsetowego jako puzzle, jednak może to na wstępie nieotrzebnie zniechęcić geocachera będącego przejazdem.

Nie trzeba też umieszczać po drodze pojemnika pośredniego aby skrytkę opisac jako "multi".
Źródło: forum.opencaching.pl/viewtopic.php?t=4239


Temat: Spotkania w Wodzislawiu [WCK]
" />Po kolejnym tygodniu bez grania, nadszedł piątek. Wczoraj udało mi się zagrać w aż 3 gry!! to w tym miesiącu dużo ;(
Po kolei:

Najpierw kolejny mój prototyp, muszę się na któryś zdecydować, robienie dwóch cięższych gier na raz jest bez sensu... a ja nie wiem co wybrać
Podzieliliśmy się na dwie grupy. Al, Michał i Mirek walczyli w Diamonds Club... nie wiem kto wygrał, chyba Michał, ale może się mylę. Ciągle w DC nie grałem, ten tytuł odrzuca mnie trochę wykonaniem... tzn. elementy są ok, ale jakaś ogólna wizja ni mi nie mówi... muszę w końcu spróbować.
Monika, Jonasz i ja zagraliśmy w Timbuktu. Podobał mi się ten tytuł, to rodzaj łamigłówki wspólnie rozwiązywanej, porównanie Moniki do Sudoku ma sens... fajna gra, tylko nie rozumiem po co współgracze notowali coś na kartkach Udało mi się wygrać
Kolejna gra to Ra, w 5 osób - doszli Przemek i Tomek. Już pierwsza rozgrywka kilka tygodni temu podobała mi się, teraz znowu było bardzo przyjemnie... a jeszcze udało mi się wygrać
W tym samym czasie Mirek, Michał i ... ktoś jeszcze grali w Neuroshimę. Nie wiem czy rozegrali całą partię... wiem że ciągle zapomniałem wydrukować instrukcji

No i to tyle... aaa dotarła Cywilizacja - musimy się umówić i zagrać, a wieczór skończyłem układając Rubika Mirror. Świetnie to wygląda, ale jak się potrafi ułożyć zwykłą kostkę, to tą też sie da Chociaż pierwsza ścianka jest trudna
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=6121


Temat: VdF - relacja dla wzrokowców
Ja tam pisarz nie jestem
Fakt, że poczytać dobrą ksiunzeckę lubię, zwłaszcza w zacnym towarzystwie

BTW - mała instrukcja dla Tych co byli :

wyjmijcie (jeśli nie wypieprzyliście) swój skipass i wejdźcie na:

http://www.dolomitisuperski.com/content ... 3&MES=5600

w panelu
"Check out your performance on the slopes!"
jest wejście "here" do raportu wykorzystania karnetu.

U góry jest fajny wykres, którego chyba się nie da skopiować
a poniżej liczbowe podsumowanie każdego dnia,

u mnie w podsumowaniu było tak:
-----------------------------------------
Nr of Lifts 134
Height difference (mt) 42.536
Slopes lenght estimation (Km) 221
--------------------------------------------
Wyniki nie rewelacyjne
Poniżej wyszczególnienie użycia każdego dnia wszystkich wyciągów
Właśnie rozliczyłem KM z dnia w którym rzekomo tak się najeździła
fakty jednak były następujące:
---------------------------------------------
16-03-2006 Segg.CHERZ 1
16-03-2006 Segg.MASAREI
16-03-2006 Segg.MASAREI
16-03-2006 Segg.VIZZA
Nr of Lifts 4
Height difference (mt) 1.327
Slopes lenght estimation (Km) 9
---------------------------------------------

Sprawdźcie swoje wyniki i rzućcie na forum.
Wybierzemy max-charta oraz największego miłośnika barów nad i podstokowych

pozdrawiam,

ps. własnie dostałem opeer od KM
W tym dniu (16 marca) rozwiązała w knajpce na stoku 2 trudne sudoku i dzień uważa za wyjątkowo udany, zwłaszcza po wypitych 2 szklaneczkach gluhvajna
Źródło: fsc.com.pl/okn/forum/viewtopic.php?t=1294




Powered by MyScript